Kredyt BPH - Tani Kredyt w Banku BPH - OPINIE
bph

Bank BPH
powstał w lutym 1989 roku jako jeden z dziewięciu banków komercyjnych wyodrębnionych ze struktur NBP. W grudniu 2001 roku, w wyniku połączenia Banku Przemysłowo-Handlowego SA i Powszechnego Banku Kredytowego SA w Warszawie, powstał trzeci pod względem aktywów i funduszy własnych Bank w Polsce – Bank BPH PBK. W listopadzie 2005 roku Bank BPH znalazł się w Grupie UniCredit, w następstwie transakcji nabycia większościowego pakietu akcji HVB przez UniCredit. W listopadzie 2007 roku nastąpił podział Banku BPH i włączenie jego większej części do Banku Pekao S.A. Kolejnym punktem zwrotnym w historii Banku BPH było nabycie w czerwcu 2008 roku przez GE Money (część koncernu General Electric) od UniCredit większościowego pakietu akcji Banku BPH.

Bank BPH - Aktualna Oferta:

bph
BPH
Kredyt Gotówkowy

  • Wysokość kredytu: od 1000 zł do 120 000 zł
  • Okres spłaty kredytu: do 8 lat
  • Atuty oferty: kredyt dostępny przez Internet, bez wizyty w Banku; szybka decyzja kredytowa; wysokie zdolności kredytowe; Aż 21 dni na odstąpienie od umowy;

Więcej informacji: Kredyt gotówkowy BPH

bph
BPH
Kredyt Hipoteczny

  • Wysokość kredytu: od 24 000 zł do 80% wartości nieruchomości (kredyt konsolidacyjny do 75%, pozyczka hipoteczna do 50%)
  • Okres spłaty kredytu: do 40 lat
  • Atuty oferty:  szybka decyzja kredytowa, wysokie zdolności kredytowe; wakacje kredytowe nawet do 3 miesięcy

Więcej informacji: Kredyt mieszkaniowy BPH
BPH
BPH
Hipoteczny Kredyt Konsolidacyjny

  • Cel: dowolny, spłata zobowiązań finansowych
  • Wysokość kredytu: od 20 000 zł do do 75% wartości nieruchomości dla PLN
  • Okres spłaty kredytu: do 40 lat
  • Atuty oferty: szybka decyzja kredytowa;

Więcej informacji: Kredyt konsolidacyjny BPH

bph
BPH
Karta MasterCard Gold

  • Wysokość limitu kredytowego: od 1000 zł do 60 000 zł
  • Okres bezodsetkowy: do 54 dni
  • Atuty oferty: 3 programy rabatowe: AutoPlus, Bonus i Komfort;

Więcej informacji: MasterCard Gold BPH

Powiązane tagi
Wasze Opinie (liczba komentarzy: 112)
klient [2014-05-20 20:51:12]
oczywiście wziąść kredycik i owszem pięknie ładnie, ale jeżeli chodzi o spłatę we wcześniejszym terminie pod góreczkę bank stosuje nieżetelne metody przedłużenia rozliczenia kredytu żeby chociaż 3 złote uszczknąć od klijenta i nie chodzi tu o te marne trzy złote chodzi o czas poświęcony na załatwienie sprawy kolejki dojazd do banku no i sam fakt że weźmiesz kredyt w 20 min a rozliczasz się 3 miesiące. według mojej oceny bank który działa na niekorzyść klienta utrudniający rozwiązanie spraw na których nie może zarobić, serdecznie odradzam korzystanie z usług tego właśnie banku
Oszukany przez BPH [2014-01-22 15:17:59]
Omijać bank BPH, jeżeli nie chcecie dochodzić swoich praw w sądzie.
Maryla [2013-12-13 16:41:04]
Czy można wziasc kredyt 20 tys bez poręczycieli ? podpisu małzonka ?
zofia [2013-10-09 10:54:07]
Ja nie moge narzekać na bank BPH , zawsze wszytsko jest ok :)Mam swoją ulubioną placówke tj. 1 ego maja w Lublinie , Panie sa zawsze z usmiechem na buzi , pomocne .Nie zachowują sie jak hieny żeby tylko cos wcisnąć.Nie wiem na jakie wy trafiacie ale jesli chcecie dobrze byc obsłuzone zapraszam do nich .
Robert [2011-08-22 13:37:43]
Do zamieszczonej opinii przez: ania [2010-12-12 16:54:34] Twoim zdaniem Bank jest OK, tylko ludzie są źli i odreagowują na Banku i jego pracownikach. Ja wskażę następującą kwestię. Jestem kredytobiorcą, zawierałem umowy i nie domagałem się niesamowitej obsługi, bo wiedziałem co podpisuje i na jakich warunkach. Tylko czasami w życiu każdego z nas pojawia się sytuacja, której nigdy nie brał pod uwagę, a nawet nie liczył, że do takiego stopnia jego sytuacja mogła pogorszyć się np. do utraty pracy włącznie. Widząc pojawiającą się możliwość pojawienia się zaległości w spłacie, stara się z wyprzedzeniem wnioskować o pomoc w rozwiązaniu problemu. Takiej pomocy nie otrzymuje, a jedynie odpowiedź w postaci: podpisałeś umowę i zobowiązałeś się do spłaty w/g harmonogramu to spłacaj! Za każdym razem jest taka odpowiedź. Pewnego dnia gdy telefonicznie przeprowadziłem rozmowę z pracownikiem Banku BPH S.A. to w trakcie rozmowy ten wskazał mi cytuję: "Jakim prawem oczekuję rzetelnego załatwienia sprawy przez Bank, skoro sam nierzetelnie spłacam swoje zobowiązania." Niesamowicie daleko temu bankowi do jakichkolwiek standardów. Poza tym pisemne odpowioedzi są żenujące i brak wnich logicznego myślenia. Najwyraźniej pracownicy posiadają ograniczony zasób słownictwa lub mają z góry opracowane zdania, które na zasadzie "kopiuj-wklej" zamieszczają w udzielanych potencjalnym kredytobiorcom odpowiedziach. Nikt na pracownikach Banku nie odreagowuje, ale oczekuje rzetelnego podejścia do sprawy. Nigdy nie unikałem spłaty swoich zobowiązań, ale pojawiały sie trudności i starałem się z wyprzedzeniem na to reagować. Niestety prawdą jest to, że Banki mają większe wpływy z tytułu Monitów niż z samego oprocentowania. Jeżeli ktoś ma dwa zobowiązania to x 2 i zysk można szybko policzyć. Kolejną sprawą jest zastrzeżenie przez Bank do odmowy wskazania przyczyn dla których nie udzieli krydytu, konsolidacji czy innej pomocy. Po prostu w tym Banku nie ma osób kompetentnych, które nie boją się podejmowania decyzji. Gdyby pracownicy Banku zmuszeni byli do umotywowania odmowy wtedy wyszło by na jaw jakie posiadają faktyczne predyspozycje i wykształcenie.
Robert [2011-08-22 13:18:18]
Od chwili połączenia BPH S.A. z Grupą GE Capital to już krzyżyk na jakości oraz obsłudze klientów. Od wielu miesięcy z powodu trudnej sytuacji finansowej starałem sie o zamianę swoich zobowiązań w jedną całość w ramach tego samego Banku BPH S.A. Za każdym razem moje pisma rozpatrywane były negatywnie. W odpowiedziach wskazywali, żebym jedno zobowiązanie konsolidował sobie (kartę kredytową), a drugie (debet w rachunku) po prostu zgłosił się do najbliższej placówki Banku i poprosił o zwiększenie limitu zadłużenia. Osoba odpisujaca na moje pisma nie wiedziała albo nie potrafiła czytać ze zrozumieniem. Kolejne pisma również negatywnie rozpatrywane. Mało tego za każdym razem w treści odpowiedzi znajduje się zapis: W TRAKCIE PODPISYWANIA UMOWY KREDYTOWEJ ZOBOWIĄZAŁ SIĘ PAN DO TERMINOWEGO SPŁACANIA SWOICH ZOBOWIĄZAŃ WYNIKAJĄCYCH Z ZAŁACZONEGO HARMONOGRAMU SPŁAT. Dawniej, gdy pojawił sie problem to mogłem stawić się w placówce Banku, gdzie pracownicy po zapoznaniu się z sytuacją pomogli znaleźć wspólne rozwiązanie. W obecnych czasach każą do siebie dzwonić! Najwyraźniej boją się o odpowiedzialność za decyzje podejmowane w formie pisemnej. W ciągu jednego miesiąca zostałem dosłownie nękany monitem: telefonicznym, pisemnym, telegramem oraz wizytą pracownika banku w miesjcu zamieszkania. Dodam, że połączenie telefoniczne odebrałem, pisemne i telegram również. To ewidentne nękanie kredytobiorcy i szukanie dla Banku korzyści finansowej. W ostatniej odpowiedzi napisali, że "decyzja Banku w sprawie konsolidacji pozostaje bez zmian", ale czytając pismo dalej znajduję zapis: "ank wystosował do pana pismo z prośbą o kontakt telefoniczny w sprawie udzielenia pomocy. Kontaktu telefonicznego nie odnotowaliśmy..." To chyba jakieś kpiny!!! W jednym piśmie potrafią tak skutecznie zaprzeczyć samym sobie, że uczeń szkoły podstawowej o wiele lepiej opracowałby pismo od pracowników Banku BPH S.A. Za każdym razem, w treści odpowiedzi z Banku zamieszczone są przeprosiny ze strony Banku za zachowanie pracowników. Niebawem zamieszczę wszelką dokumentację jaką wystosowałem do banku BPH S.A. wraz z odpowiedziami.
Lu... [2011-06-04 10:16:32]
W miesiącu kwietniu 2011 złożyłam dokumenty potrzebne do uzyskania kredytu hipotecznego w tym banku. Powiedziano, że wstępna decyzja kredytowa jest pozytywna i że po dostarczeniu dokumentów na ostateczną decyzję i podpisanie umowy będę czekała max 2 tygodnie, dziś rozpoczął się trzeci miesiąc oczekiwania a ja do tej pory nie otrzymałam odpowiedzi... za to kazano mi, już dwukrotnie, dostarczyć kolejne dokumenty, których koszt wystawienia waha się w przedziale od 500 do 2000 zł, poza tym za wycenę mieszkania policzono mi ponad 600 zł bez możliwości przedstawienia własnego operatu szacunkowego od rzeczoznawcy...zapytałam więc, czy po dostarczeniu tychże dokumentów i wpłaceniu pieniędzy na wycenę decyzja będzie pozytywna, jaką usłyszałam odpowiedz ... że nie jest to absolutnie pewne, że będzie pozytywna, zadając kolejne pytanie "czy w takim razie, jeżeli będzie negatywnie, zwrócicie mi koszty wyceny ?"otrzymałam odpowiedz, że ten koszt nie jest zwracany!!!!A żeby było lepiej, fachowiec mający wystawić dokument, którego wymaga bank, powiedział, że w całej swojej karierze, nie spotkał się z osobami, które musiały dostarczać do banku takie dokumenty jeszcze przed podjęciem decyzji przez bank!!! Masakra !!!Robią z ludzi debili i kretynów, a osoba sprzedająca mieszkanie po tylu miesiącach oczekiwania ma dość i znajduje innego nabywcę!!!Poza tym doprosić się doradcy o uzyskanie jakichkolwiek informacji na temat etapu na jakim znajduje się wniosek to jakaś wielka łaska z jego strony !!!Nie polecam absolutnie tego banku, strata czasu i nerwów !!!
Rob [2011-05-18 14:08:06]
Mam u nich niestety kredyt na mieszkanie - istny koszmar. Komunikacja z nimi - tragedia. Minimum 30 minut na telefonie żeby cokolwiek załatwić, po czym dowiaduje się człowiek że w innej komórce banku która jest potrzebna do obsługi twojej sprawy nikt nie odbiera telefonu. Gubią wysłane do nich dokumenty (ZAWSZE proście o skany dokumentów z datą i podpisem pracownika placówki banku który skanuje i je przyjmuje!), po czym bezczelnie naliczają opłaty za niedosłane dokumenty. W moim przypadku potwierdzenie dokonania opłaty polisy mieszkania przepadło, zostało im wysłane za pośrednictwem portalu ponownie, po czym po 2 tygodniach nie rozpatrzyli tej sprawy i naliczyli dodatkowe opłaty za moją zwłokę (której nie było, skan został wysłany dzień po otrzymaniu pisma z banku). Podczas rozmowy konsultant najpierw powiedział że wszystkie dokumenty dostali, a potem po pytaniu o naliczeniu dodatkowej opłaty stwierdził że nie widzą skanu w mailu który przysłałem. KOSZMAR. Pozwalają sobie na wysyłanie powiadomień pocztą z opóźnieniem ok 2-3 tygodni (szczególnie jeśli opóźnienie jest im na rękę). Są w stanie nawet jawnie oszukiwać (w moim przypadku podali mi zupełnie inną datę otrzymania informacji z wydziału ksiąg wieczystych niż ta którą w tzw. "zwrotce" otrzymał ów wydział z banku [w tym przypadku wszystko potwierdzone stemplem banku z datą o otrzymaniu pisma]). Bank poniżej wszelkiej krytyki, będę starał się jak najszybciej przenieść kredyt do innego banku.
SAMANTA [2011-05-06 16:48:34]
Bank żyje na tym,że nie czytamy umów, a pracownicy przy braniu towaru nie informują. Ty raty spłacasz i myślisz ,że wszystko cacy, a za jakiś czas przychodzi list,że jesteś winny 30zł. Przysyłają Ci aneks, kartę, których nie chcesz. Brałam na raty w wielu bankach, ale ten jest najgorszy. Bank za wszelką cenę chce zdobyć klienta.Bank schodzi na psy od "następstwa prawnego". Raty wszędzie, byle nie tam. Jak czytam te opinie, w większości negatywne to mam wrażenie ,że albo nikt tego nie czyta, bo nic się nie zmienia, albo bank ma w głębokim poważaniu klienta.
?? [2011-04-27 11:40:02]
mam kredyt gotowkowy w bph, chcialabym splacic go calkowicie; w umowie mam zastrzezenie, ze musze poinformowac bank na 3 dni przed planowana calkowita splata; moze ktos splacal u nich tak kredyt? wystarczy teleonicznie czy trzeba to zrobic pisemnie? z gory dzieki za info
Strona opinii:   [1] 2 3 4 5 6 »
Wszystkich opinii: 112

Tanie kredyty i pożyczki bankowe
Copyright © 2007 - 2012 Portal-Kredytowy.pl