Sezon kredytów mieszkaniowych. Nowe pomysły banków
Kilka banków istotnie odświeżyło oferty kredytów mieszkaniowych z nadejściem września. Na pewno nie ujrzymy już tak niewielkich cen jak przed kryzysem, lecz banki często obniżają marże oraz proponują promocyjne warunki. Ale czasami, aby otrzymać tańszy kredyt, jesteśmy zmuszeni do skorzystania z ponadplanowego produktu.

ING w ramach hipotecznej jesieni zaoferował spłatę hipoteki przed terminem bez prowizji, oraz kolejną obniżkę marż. Właściciele kont bankowych mogą również starać się o kredyt bez prowizji bądź z promocyjną marżą. Dodatkiem do samego produktu ma być oferowana pomoc doradców w dopełnieniu formalności podczas brania kredytu.

Z kolei świeża kampania Banku Millennium opiera się na reklamie z udziałem gwiazdy polskiej muzyki oraz polityce cross-sellingu. Klienci zainteresowani ofertą mogą otrzymać zmniejszenie marży w zamian za ciągłe używanie konta osobistego oraz karty debetowej. Dla banku istotna jest niejednokrotnie nie tylko oddanie klientów, ale i uproszczenie w samej spłacie kredytu oraz przyglądaniu się formy finansowej zobowiązanego.

PKO BP natomiast w spotach reklamowych przypominał, że co trzeci kredyt mieszkaniowy brany jest właśnie w największym banku polskim. Będąc gigantem oraz posiadając wielomilionową bazę klientów, nie trzeba przyciągać uwagi konsumentów kuszącymi reklamami.
Dodano: 2010-10-08
Powiązane tagi
Wasze Opinie (liczba komentarzy: 0)

Tanie kredyty i pożyczki bankowe
Copyright © 2007 - 2012 Portal-Kredytowy.pl